Pickwick sárgadinnyés fekete tea

Úgy gondoltam, ideje, hogy egy bárhol beszerezhető, olcsó, filteres teáról is szó legyen, ezért a Pickwick gyümölcsös fekete tea válogatása mellett döntöttem, mert ebben négyféle filter is megtalálható. Ez az értékelés a számomra leginkább érdekeset, a sárgadinnye ízűt mutatja be.  


Név: Pickwick Sunkissed Melon

Beszerzés helye: CBA

Ár: 279 Ft/doboz, 930 Ft/100 gramm

Kiszerelés: 4*5*1,5 gramm (málnás, almás, meggyes, sárgadinnyés fekete tea) egy dobozban

Összetevők: fekete tea, aromák, sárgadinnyedarabok (0,8%).

Elkészítési tanácsok: Ajánlott vízhőmérséklet: 100 °C, áztatási idő: 2-4 perc

Véleményelőzetesen nem sok reményt fűztem ahhoz, hogy ebben a teában valóban érezni fogom a sárgadinnye ízét, és ez akkor sem változott meg, amikor kivettem a filtert a dobozból. Azonban az - feltehetőleg az aromáknak köszönhetően - ha nem is túl erős, de közelről egyértelműen érezhető gyümölcsillattal rendelkezett. Kellemes. Áztatás közben is ugyanez az enyhe, mégis bizalomgerjesztő illat volt érezhető. Három percnyi fürdőzés után kivettem a filtert, és egy elég sötét színű italt kaptam. A fekete teából szinte semmit nem lehetett érezni benne, a sárgadinnyeíz pedig jelen volt ugyan, de csak nagyon halványan, ezért megpróbálkoztam egy fél teáskanál cukor hozzáadásával, és sikerrel jártam. Ahogy az ital édesebb lett a gyümölcsös íz felerősödött, könnyebben felismerhetővé vált.

Ez a tea nem nyújt különösebb élményt, de nem is igényel extra odafigyelést: mindössze egy kis cukrot tanácsos hozzáadni, és 3-4 perc után kivenni a filtert. Az íze meglepően kellemes, pozitív csalódás. Bátran ajánlom munkahelyi szünetekre vagy egy tanulás közbeni rövid lazításra. Élénkítő hatásra azonban felesleges számítani, egyáltalán nem erős tea.

Pontszám: 5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése