Mr. Perkins zöld tea

Nemrég kaptam egy olvasói levelet, melynek írója az Aldi két saját márkás teájáról látott volna szívesen értékelést az oldalon. A natúr zölddel kezdem, de hamarosan sor kerül majd a másik megnevezett termékre is.



Név: Mr. Perkins Grüner Tee

Beszerzés helye: Aldi

Ár: 279 Ft/43,75 gramm, 638 Ft/100 gramm

Kiszerelés: 25*1,75 gramm egy dobozban.

Összetevőkzöld tea.

Elkészítési tanácsok: Ajánlott vízhőmérséklet: 80 °C, áztatási idő: 3 perc. Ezen a részen olvasható egy igen érdekes szöveg a dobozon: "A kínaiaik az első főzetet kb. 1 perc után leöntik és ugyanazt a teafiltert még egyszer kb. 3 percre leforrázzák." Hogy mit csinálnak a kínaiak a filterrel? Ismerik egyáltalán? :D


Vélemény: A száraz filter illatával kapcsolatban semmi érdekeset nem tudok elmondani, tipikusan "olcsó zöld teás" jellegű. A világoszöld színű főzet illata már biztatóbb: friss és kissé édes. A tea íze egészen jó (a saját kategóriájához viszonyítva), viszont eléggé gyenge, halvány. A lágyabb, könnyedebb italok kedvelőinek valószínűleg tetszeni fog, én azonban jobban szeretem az ennél jelentősen karakteresebb ízeket. Érdekes, hogy a hosszabb, 5-6 perces áztatás következtében sem keseredik a főzet, inkább enyhén savanykás lesz és veszít a frissességéből. 

A Mr. Perkins natúr zöld teája igazából nem túl jó, de nagy baj sincs vele. Teljesen átlagos filteres tea ez, amit a kedvező ára emel ki egy kissé a középmezőnyből. Semmi emlékezetes nincs benne, de ennyi pénzért felesleges ennél sokkal jobb eredményt várni, és legalább nem tartalmaz semmilyen aromát. Még így is kellemesen csalódtam, mert tartottam tőle, hogy egy ízesítés nélkül szinte ihatatlan terméket sikerült beszereznem, ehhez képest a túlzott lágysága, és az ebből fakadó unalmassága a legnagyobb bajom.

Értékelés: 5,5/10 

3 megjegyzés:

  1. Valahogy nem igazán sikerül eltalálni ezeket a filtereseket. Inkább szálas + filter, szerintem még olcsóbb is lehet :D
    Naturland zöld tea?
    http://ipon.hu/GalleryMod/2013-01/170464/239169_naturland_zold_tea_20_x_15g.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, ilyen naturland-ot ittam már, és rendben is volt. Talán kellene majd vennem még egy dobozzal, hogy be tudjam mutatni... Közben találtam egy másik zöld teát is, ami szálas, de olcsóbb a legtöbb filteresnél, és eléggé kellemes csalódás volt. Igyekszem a hosszú hétvégén összehozni róla egy bejegyzést :)

      Törlés
  2. Én most azon agyalok, hogy nem lenne-e olcsóbb szálas teát meg filtert venni. 100 grammból kijön minimum 20-25 filter.
    És mégsem 1-3 gramm / filter. Létezhet az az árkategória, ahol megérné.
    És munkahelyen lehetne inni tényleg normális teákat.

    VálaszTörlés