Cafe Pashmina Indiai Kávézó és Teázó

A mostani teszt alanyának elhelyezkedése igazán szerencsés: Budapest egyik legszebb mozijának, az Uránia Nemzeti Filmszínháznak az épületében található. Így aztán, ha valaki túl sokkal a kinézett vetítés előtt érkezik, vagy egy film után nem szeretne egyből kimenni az utcára, a Café Pashminában kellemesen kikapcsolódhat, sőt az is nyugodtan betérhet ide, akinek nincs mozijegye.


Café Pashmina


Egy egyszerű, hangulatos helyről van szó, ahol félhomály uralkodik. A székek elsőre kényelmetlennek tűnnek, de később kellemes csalódást okoznak, és még szépek is. Aki viszont "földközelibb" élményre vágyik, az választhat a két, ülőpárnákkal körberakott asztal közül is. A választék eléggé szerteágazó, teából ugyan nincs sokféle (a szálasokat és a filtereseket együttvéve kb. 40 fajtából választhatunk 590 forintért), de kérhetünk indiai különlegességeket és nem hiányzik egy átlagos kávézó repertoárja sem. Ha megszületett a döntés, akkor a pultnál kell rendelni (ez sokaknak kényelmetlen lehet, nekem viszont pozitívum volt, hogy így akármeddig nyugodtan tanulmányozhattam az itallapot), aztán várni, amíg kihozzák az italt.


Café Pashmina - Pashmina Chai

Én egy Pashmina Chai-t rendeltem, amit ugyan csak félig tartok teának, de egyrészt mégiscsak a hely nevét viseli magán, másrészt azt a tippet kaptam, hogy érdemes megkóstolni. Nos, nem vertek át, valóban egy igen kellemes italhoz volt szerencsém. Már az illata is nagyon tetszett, az ízén pedig érződött, hogy kellően erős fűszerezésű, leginkább a gyömbér csípőssége dominált, azt pedig kifejezetten szeretem. Amikor nagyjából a felét már megittam, kipróbáltam, hogy milyen lesz, ha beleöntöm a hozzá adott mézet, és utána még jobban ízlett. Egy olyan édes-csípős-teás ital lett, amit bármikor szívesen innék. Talán lehetett volna egy kicsit tejesebb, de ez már olyan apró szépséghiba, ami felett bármikor szemet tudok hunyni.


Café Pashmina

A Café Pashminát (ahogy a teljes nevéből is kitalálható) nem mondanám teaháznak, de a funkcióját tökéletesen betölti, egy átlagos mozis kávézónál nagyságrendekkel hangulatosabb, és az árai is rendben vannak. Kifejezettem ajánlom ezt a helyet egy jó mozizás fel,- vagy levezetéseként,  én biztosan vissza fogok még térni, hogy egy hagyományos teát is megkóstoljak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése