Hogyan tovább?

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, mert egyre bizonytalanabb vagyok a blog további sorsával kapcsolatban. Nem azt tervezem, hogy abbahagyom, mindenképpen folytatni szeretném, csak esetleg kicsit más irányba fogok összpontosítani. Arról van szó, hogy amikor megszületett bennem az oldal ötlete, akkor még nagyjából ugyanannyi filteres és szálas teát ittam, az utóbbiból pedig az egyszerűbb, kommerszebb (nem nagyon szeretem ezt a szót, de most nem jut eszembe jobb) változatot. Aztán volt szerencsém néhány egészen más minőségű teafűhöz, beszereztem a kínai teázáshoz szükséges eszközöket, és emiatt csökkent a motivációm arra, hogy a szupermarketek választékát elemezzem.

Ezzel szemben továbbra sem gondolom azt, hogy a filter az ördögtől való. Munka közben inkább filteres teát szoktam inni, minthogy ne igyak semmilyent; és otthon is ezt választom, ha nincs elég időm vagy energiám, hogy egy jó minőségű szálas teát rendesen elkészítsek. Nincs értelme összehasonlítani a két kategóriát (hiszen árban és minőségben is eléggé eltérnek), a filteresek között is akadnak olyanok, amiket szívesen iszom, mert ízlenek. Azzal is tisztában vagyok, hogy Magyarországon a minőségi szálas teáknál jóval nagyobb a kereslet az ízesített, gyümölcsökből álló és/vagy filteres verzióra.

Szóval a dilemma lényege: a jövőben milyen teákról szóljon az értékelések többsége?
Maradjak ezentúl is leginkább a bárki által könnyedén beszerezhető és megfizethető, de cserébe nem túl sok izgalmat, és nem túl változatos ízeket tartogató filteres teáknál, vagy szívesebben olvasnátok ugyan drágább, viszont minőségibb, összetettebb ízvilágú teákról szóló értékeléseket. A kettő persze nem zárja ki egymást, de szívesen nyitnék jobban az utóbbi irányba, és ezzel kapcsolatban szeretném kikérni az olvasók véleményét. Szóval, ha akár csak néha szoktad olvasni az oldalt, kérlek most szánj 1-2 percet arra, hogy leírod, milyen bejegyzéseknek örülnél. Sajnos nincs sok látogatója az oldalnak, ezért minden egyes komment kiemelten fontos. Köszi! 

7 megjegyzés:

  1. Estét.
    Szerintem legyen mindkettő. Mint írtam, nagy igény nincs a minőségi teákra, sok teás blog állt le. A filterrel talán szélesebb tömegek felé tudsz nyitni, így ők a szálas teákról is olvashatnak, aki meg szálast iszik, nem olvassa el a filteres írásokat.
    Lehet úgy tűnik, hogy a szálas részleggel szúrsz ki, de az árak miatt gondolom úgysem veszel minden héten 50grammokat új fajta teákból.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nem jött össze :D írj amit akarsz, de legalább nem háborog senki sem, hogy erről meg arról írj :D

    VálaszTörlés
  4. Igen, sajnos nem érkezett túl sok válasz a kérdésemre, de semmi baj, ha valakinek később lesz kedve megosztani a véleményét ezzel kapcsolatban, bármikor nyugodtan megteheti. Egyelőre továbbra is a filteres, illetve az olcsóbb szálas teák jelentik majd a fő csapásirányt, és időnként elemezni fogok egy-egy drágább, prémium kategóriájú szálast is. Remélem, így mindenki talál majd számára érdekes bejegyzéseket a blogon.

    VálaszTörlés
  5. Tudod mit? Mindegy, csak írjál minél gyakrabban :D esetleg keress társszerzőket. Időnként átnyálazom a ,,konkurenciát'', de sok hely már nincs, ahol írnának néha-néha egyet-egyet...

    VálaszTörlés
  6. Irj minél többet és ha lehet mindkét kategóriában, kerülendő a teoldalakra oly jellemző sznobizmust :)

    most kezdtem el olvasni az oldalad, ha a végére értem biztos kommentelek még...eddig nagyon jó:)

    Cs.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Talán nem annyira aktuális már a kérdés, de én sokkal szívesebben olvasnék minőségi, különlegesebb teákról. Illetve pl arról, hogy egy kezdő teázó, aki túl akar lépni a szupermarketes förmedvényeken, hol és mivel kezdjen. :) Konkrét márkák, lelőhelyek, vélemények érdekelnének.
    Üdv, és sok sikert az oldalhoz :)

    VálaszTörlés