Black Pear

Amikor megláttam a boltban, hogy mennyibe kerül a mai tesztalany, úgy voltam vele, hogy ennyi pénzért legfeljebb pozitívan érhet csalódás. 

Black Pear - levelek szárazon

Név: Black Pear - Ceyloni fekete tea

Beszerzés helye: Ázsia Bt.

Ár: 195 Ft /50 gramm

Csomagolástúlságosan is minimál, úgy látszik a visszazárhatóság vagy az aromavédelem egyáltalán nem volt szempont, viszont legalább nincs zsákbamacska a csomag tartalmát illetően.

Black Pear - csomagolás

VéleményA közepes méretű, hosszúkás, sodort levelek forró vízzel leöntve egyből jelentős mértékű fekete tea illatot árasztottak magukból, és ez egyre csak erősödött áztatás közben, így gyorsan leszűrtem az italt, nehogy túl savassá váljon a főzet. Az eredmény egy barnásvörös színű tea lett, ami a közepesnél erősebb, mégsincs karcos vagy keserű íze. Engem leginkább a Twinings Prince of Wales-ére illetve egy Black Gunpowderre emlékeztetett, ez is egy klasszikus, nem túl összetett ízű fekete tea. Jó választás lehet reggeli mellé, vagy munka közben kávé helyett, ha úgysincs idő odafigyelni a komplex aromákra, de jól jön egy kis egészséges élénkítés.

Black Pear - áztatás közben

Kipróbáltam egy kis tej hozzáadásával is, és így egy nagyon kellemes, lágy ízű, capuccino-szerű italt kaptam. Persze ebben a verzióban már jóval kevésbé érezhető a teaíz, de ez nagyban függ az arányoktól, amit úgyis mindenki magának határozhat meg.

Értékelés8,5/10, de nem azért, mert bármi különleges lenne benne, hanem, mert amit tud, az nagyon olcsón tudja. Ilyen árral simán veri a filteres vetélytársakat, amiknél még minőségben is egyértelműen jobb, szóval most már tényleg nem lehet az anyagiakkal érvelni hipermarketek választéka mellett.

3 megjegyzés:

  1. Már megint a főváros :D
    2 ezer forintos magyar posta mellett azért elég jól meggondolom, mit rendelnék onnan. Talán majd télen kipróbálom, egy kis tészta, fűszerek, úgy talán megéri :)

    Chun Mee? Finom! Ajánlom, korrekt, ez a legjobb szó rá:
    http://terra-kert.hu/viewtopic.php?f=126&t=388&p=39492#p39492

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, szimpatikus ez a Chun Mee :) Hol vetted?

      Törlés
    2. Shirinda, már megszűnt, akció volt, ezresért vettem két csészét, 80-110ml-eseket, meg talán 50-50 gramm vol 1200-1400 körül, gondoltam egyszer élek, jól hangzott, a sárga teát még nem kóstoltam.
      Elvileg ők veszik át a webshopot, de a bolt megmarad, keress rá, Shirinda.
      https://shop.iteecafe.hu
      Csak ugye kb. fél évig meg sem moccant, most kezdték el feltölteni tartalommal... vagy lehet a fővárosi bolt adatait is itt találod, nem tudom :D

      Törlés