Pickwick feketeribizlis fekete tea

A nagy, álmosító melegben hajlamos vagyok több kávét meginni munka közben, és annak érdekében, hogy ne vigyem túlzásba, egyet-egyet teával szoktam helyettesíteni. Ilyenkor általában filteres fekete tea jön szóba (végül is: fekete helyett feketét), most éppen a feketeribizlis ízesítésű Pickwick-et próbáltam ki.

Pickwick Smooth Blackcurrant - áztatás közben

Név: Pickwick Smooth Blackcurrant

Beszerzés helye: Interspar

Ár: 399Ft / doboz (1333 Ft / 100 gramm)

Kiszerelés: 20 * 1,5 gramm egy dobozban.

Összetevőkfekete tea, aroma, feketeribizli darabok (1%)

Elkészítési tanácsok: Ajánlott vízhőmérséklet: 100 °C, áztatási idő: 2-3 perc

VéleményPontosan azt kaptam, amire számítottam: átlagos fekete tea, minimális gyümölcstartalommal és aromával feldobva. Nem arról van szó, hogy rossz lenne, de ettől a kategóriától egyszerűen felesleges ennél többet várni. Ez nem az az ital, aminek hosszasan elemezgetjük az ízét fogyasztás közben, inkább csinálunk belőle egy nagy adagot, és víz helyett isszuk. A feketeribizli az egyik kedvenc gyümölcsöm, ez nálam javít az összképen, de objektív szemmel nézve nincs semmi okom ezt ajánlani egy másik ízesített fekete tea helyett. Kevés cukor hozzáadásával némileg felerősödik az egyébként nem túl karakteres gyümölcsíz, de ez egyúttal kissé „menzás” hatást is eredményez. Engem nem igazán győzött meg ez a verzió, de édesszájúaknak valószínűleg jobban fog ízleni így a tea. Erősségét tekintve egy csésze kávéval természetesen nem veszi fel a versenyt, de könnyed délutáni frissítőként azért megállja a helyét.

Értékelés: 4,5/10 

4 megjegyzés:

  1. Végül is 1333 Ft-ért annyira nem nagy szám...
    Lehet kapni, egyre több helyen filtert. Megérné szálas teát csomagolni bele.. mégis csak tea lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ennyiért már jobb teákat is lehet kapni.
      Én a Müllerben szoktam filtert venni, és ha éppen nincs lehetőségem szűrögetni a teát, de mégis szálast akarok inni, akkor azt szoktam megtölteni tealevelekkel. Ez így még munka közben is alkalmazható, egyszerű és gyors megoldás.

      Törlés
  2. Kérdés még, mennyibe kerül a filter? :D mert sokszor nem épp az olcsóságáról híres a Müller...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezzel megfogtál, elég régen vettem utoljára. Azt tudom, hogy különböző méretekben kapható, és mindegyikből 100 db van egy dobozban. Talán 500 körül volt egy ilyen doboz, de, ha legközelebb Müllerben járok, akkor megnézem.

      Törlés