Pickwick vörösáfonyás és epres-citromfüves zöld tea

Ezúttal kommentben érkezett egy ajánlás, miszerint érdemes kipróbálnom a Pickwick gyümölcsös zöld tea variációit. Négyféle ízesítés található a dobozban, ezek közül kettőt gyorsan meg is kóstoltam.


Név: Pickwick Green Tea Variaton Box

Beszerzés helye: Interspar

Ár: 499 Ft/32,5 gramm, 1535 Ft/100 gramm

Kiszerelés: 3*5*1,5 gramm + 5*2 gramm egy dobozban (nincs feltüntetve, hogy melyik filterbe került fél grammal több tea). 

Összetevők:
vörösáfonyás: zöld tea, aromák, vörösáfonya darabok (0,8%)
epres: zöld tea, zöld rooibos, aromák, indiai citromfű (10%), eperdarabok (1,6%)

Elkészítési tanácsok: Ajánlott vízhőmérséklet: 100 °C, áztatási idő: 2-3 perc. 



Vélemény: Az összetevők elnézve az epres verzió volt szimpatikusabb, hiszen abban jóval magasabb a természetes ízesítés aránya. Jó jel, hogy a filtereket illat alapján is könnyedén meg lehet különböztetni, így nem kellett kóstolgatás közben a teák összekeverésétől tartanom. A főzetek színe között is megfigyelhető az eltérés, a vörösáfonyás ital halványzöld, míg az epres inkább napsárga. Utóbbiba kortyoltam bele először, és kellemes meglepetésként nyugtáztam, hogy valóban az eperre emlékeztet az íze. Nem teljesen természetes, de nem is túl mesterséges, az utóízben pedig a citromfű is érezhető, szóval egy egész jó kis könnyed, frissítő tea kerekedik ki belőle. 

A klasszikusabb, vörösáfonyás változat általában nem túl izgalmas, de nem is szokták nagyon elrontani. A Pickwicknél is ez a helyzet, leginkább az "átlagos" jelzővel tudnám illetni a terméküket. A gyümölcsösség itt jóval visszafogottabb, mint az epresnél, inkább a fanyarabb, zöld teásabb íz kerül előtérbe. Általában pont az ilyen italok szoktak jobban tetszeni, ezúttal mégis inkább az eperrel és citromfűvel felturbózott filterek győztek meg. Természetesen ki fogom próbálni a doboz másik két teáját is, és a beszámoló sem marad majd el.  

Értékelés:
vörösáfonyás: 4,5/10
epres-citromfüves: 6,5/10

5 megjegyzés:

  1. A mangós szerintem jobb lesz :D
    Akkor most hogy is van az a 100% természetes összetevők?
    Abban reménykedem, hogy ősszel nem leszek lusta filtert venni, hogy szálas teával töltsem meg :D

    VálaszTörlés
  2. Van egy ötletem, miről írhatnál nyáron :D
    Ha már nem teázik az ember, attól még a kínálatot lesegetni szabad. Mennyire durvultak el az árak az egy-két évvel ezelőttihez képest, miket kapni a teaházakban, milyen újdonságok vannak a multikban?
    Intersparban pl. láttam fehér teát, igaz málnás...

    VálaszTörlés
  3. A Digi Life-on tegnap este ,,A tea mesterei'' című dok.filmet néztem. Jobb volt mint a meccs :D
    Van más teás műsor is?

    VálaszTörlés
  4. Hű, ezt a dokumentumfilmet még nem láttam, utánanézek majd. :) Teás műsorokat nem igazán ismerek, inkább youtube-on szoktam ilyen témájú (főleg a kínai teázást bemutató) videókat nézegetni.

    Bejegyzések pedig lesznek nyáron is, már meg is vettem a teát, amit legközelebb tesztelni fogok. Őszintén szólva mostanában kicsit ellustultam a bloggal kapcsolatban, de szeretnék ezen változtatni.

    VálaszTörlés
  5. Elméletet tudnék olvasni én is, csak nem nagyon érek rá, vagy lusta vagyok XD

    VálaszTörlés